Monday 27 February 2012

راز و نیاز خائنین لحظاتی قبل از اسکار برای عدم موفقیت فرهادی

برای فرهادی مراسم استقبال تو استادیوم آزادی هم بگیرید من رای نمی دم

بعضی از رسانه ها که خبرهای پیشین موفقیت فرهادی رو پوشش نمی دادن گویا از بردن اسکار بدشون نیومده و چندتا خبر روی سایتاشون قرار دادن. من که می دونم دردشون چیه، نزدیک انتخاباته و فعلاْ یه چند روزی وطن پرست و هنر دوست شدن. فقط خواستم بهشون بگم اگه برای فرهادی تو استادیوم آزادی هم مراسم استقبال بگیرید یا آغا شخصا پیام تبریک بده و بگه "آورین، صحنشو دیدم و به خود ریدم و .." ، یا سرود "هنرمندان... نام آوران، به نام یزدان پیروز باشید.." رو پخش کنن، من که دیگه رای نمی دم، بی خود خودتونو سر کار نذارید.

Wednesday 15 February 2012

فروش سمبوسه، آخر و عاقبت مدال آور کشوری که چهارمین تولید کننده نفت خام دنیاست

فروش سمبوسه، آخر و عاقبت جوان ۱۸ ساله ای که مدال نوجوانان جهان را در کشتی دارد و از کشوریست که چهارمین تولید کننده نفت خام دنیاست و دومین ذخایر گازی دنیا را دارد، ولی صاحب ندارد.

Saturday 11 February 2012

سوء استفاده رسانه های حکومتی از تصاویر دخترها و پسرهای منکراتی

طبق معمول هر سال، در ۲۲ بهمن امسال نیز رسانه های حکومتی با شعفی وصف ناپذیر اقدام به انتشار تصاویری ازدخترها و پسرهایی کردند که حامی تصاویر رهبر ج. ا. یا پلاکاردهای مشابه بودند و با ظاهری نامتعارف (از نگاه این رسانه ها) در راهپیمایی شرکت داشتند.

نکته جالب اینجاست که همین رسانه ها همین تصاویر را، تنها اگر در روزی غیر از ۲۲ بهمن یا انتخابات گرفته باشند در قسمت «بی بند و باری در سطح شهر» منتشر می کنند. کاری با این رسانه ها و عملکرد دوپهلویشان نداریم چون اصولاْ منش خبریشان برای همگان مشخص است. سوال اینجاست که هموطنی که با پوشش خاص خود در راهمپمایی حکومتی شرکت می کند و از او استقبال می شود و سوژه عکس ها می شود، در حالیکه می داند اگر فردا با همان پوشش به خیابان بیاید مورد بازخواست قرار می گیرد، چگونه حاضر می شود این کار را انجام دهد؟ پاسخ این سوال را شاید جامعه شناسان باید بدهند. چیزی که من با دیدن این تصاویر به یادش می افتم دخترکان و زنانی اند که با پوشش چادر در تظاهرات ضدحکومتی شرکت کردند و در کنار دیگر مردم قرار گرفتند با اینکه می دانستند خارج از تظاهرات، همین جوان های اطرافشان شاید با نگاهی سرد به آنها بنگرند. کاش اگر اعتقادی هم داریم، ارزان معامله اش نکنیم. درود به غیرتشان.
بیست و دوی بهمن



بدحجابی


تظاهرات ضد حکومتی

Thursday 9 February 2012

دردسر جدید سازمان مجاهدین خلق

هنوز مشکلات ضرب العجل بستن اشرف تمام نشده به نظر می رسه سازمان مجاهدین با یه دردسر تازه مواجه شده. انتشار خبری از شبکه خبری ان بی سی در حالیه که آمریکا هنوز اسم این سازمان رو در لیست تروریستی خودش جا داده و به نظر نمی رسه با این اوصاف قصد خارج کردنشو داشته باشه. باید دید عکس العمل این سازمان به خبر منتشر شده چیه.